Głównym celem działań Spółki jest zapewnienie najwyższego poziomu jakości produkowanych wyrobów, spełniających oczekiwania stałych i przyszłych Klientów, stałe doskonalenie oraz rozwój i utrzymanie wiarygodności Spółki.
Oferujemy dla naszych klientów wyroby glinokrzemianowe formowane oraz nieformowane.
Założeniem naszym jest, aby nie wracał wyrób jako niezgodny z wymaganiami, lecz zadowolony ze współpracy Klient.
Założenia Polityki Jakości realizujemy poprzez:
- wnikliwe identyfikowanie aktualnych i przewidywanych wymagań Klientów,
- systematyczne badanie satysfakcji Klientów,
- stały nadzór nad doskonaleniem procesów oraz ich optymalizacją w celu zapewnienia efektywności Systemu Zarządzania Jakością,
- rzetelne wywiązywanie się z zawartych umów,
- podnoszenie świadomości załogi w aspekcie problematyki jakości,
- doskonalenie mechanizmów zarządzania Spółką – prawidłowy i szybki przepływ informacji między poszczególnymi działami,
- aktywne, szybkie oraz skuteczne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów,
- unowocześnienie parku maszynowego i wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych,
- zwiększanie skuteczności działań marketingowych,
- analizowanie kosztów i cen w celu ich optymalizacji i dostosowania do rynku,
- promowanie marki.
Cele oraz zadania dotyczące jakości dla odpowiednich funkcji i szczebli przedsiębiorstwa są ustanawiane, przeglądane i rozliczane podczas okresowych przeglądów Systemu Zarządzania Jakością.
Polityka jest podstawą wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015 oraz wspiera strategiczny kierunek rozwoju organizacji.
Polityka naszej firmy jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych.